تاج گل یک طبقه کد: AS101

قیمت اصلی تومان900.000 بود.قیمت فعلی تومان850.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 220 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : رز، شب بو، رز قرمز و هفت رنگ، گلایور، انتوریوم هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS102

قیمت اصلی تومان900.000 بود.قیمت فعلی تومان860.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 220 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : شب بو، رز قرمز، رز آبی، انتوریوم هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS103

قیمت اصلی تومان900.000 بود.قیمت فعلی تومان840.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 180 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : شب بو، رز قرمز و هفت رنگ هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS104

قیمت اصلی تومان1.200.000 بود.قیمت فعلی تومان1.050.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای گرد ارتفاع : 200 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : رز، انتوریوم، شب بو هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS105

قیمت اصلی تومان1.100.000 بود.قیمت فعلی تومان1.050.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای گرد ارتفاع : 250 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : ژربرا، انتوریوم، شب بو هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS106

قیمت اصلی تومان1.000.000 بود.قیمت فعلی تومان900.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 250 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : رز، انتوریوم، شب بو، لیلیوم هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS107

قیمت اصلی تومان1.200.000 بود.قیمت فعلی تومان1.050.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 250 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : رز قرمز و صورتی، دورتادور شب بو هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

تاج گل یک طبقه کد: AS108

قیمت اصلی تومان950.000 بود.قیمت فعلی تومان850.000 است.
تاج گل استند یک طبقه اجاره ای ارتفاع : 180 سانتی متر دارای گل های مصنوعی : تاج گل تمام رز می باشد. هزینه این تاج گل صرف امور خیریه برای کودکان بی سرپرست میشود.

اجاره تاج گل

با اجاره تاج گل می‌توانید تجربه‌ای خاص و لذت بخش را در مراسم عروسی، مهمانی، مراسم تکریم و… داشته باشید. تاج گل تزیینی است که در بسیاری از مراسم‌های مختلف بکار می‌رود و به آن جلوه‌ای شیک و زیبا می‌بخشد. با اجاره تاج گل، نیازی به خرید و نگهداری آن نیست، همچنین می‌توانید با توجه به سلیقه خود، تاج گل مناسب برای مراسم خود را انتخاب کنید. تاج گل از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که در یک مراسم عروسی یا مهمانی باید به آن توجه شود و با اجاره تاج گل می‌توانید به راحتی این نیاز را برآورده کنید و از نگرانی‌های خرید و نگهداری آن بی‌نیاز باشید.

تاج گل مصنوعی

تاج گل مصنوعی برای بسیاری از مراسم ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. تاج گل طبیعی بسیار زیبا است اما معمولا پس از مدت کوتاهی از شکل و زیبایی خود از دست می دهد. از طرفی، تاج گل مصنوعی با مواد مختلفی مانند پارچه، چوب و یا پلاستیک ساخته می شود و بسیار مقاوم و دوام دارد. همچنین، تاج گل مصنوعی در طرح ها و رنگ های متنوعی در دسترس است و می توان آن را به سلیقه خود سفارشی کرد. در کل، تاج گل مصنوعی یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک تاج گل زیبا، مقاوم و با دوام هستند.

تاج گل مصنوعی یکی از بهترین انتخاب ها برای جشن ها و مراسم های خاص است. این تاج گل پر از جذابیت، زیبایی و خلاقیت است. با استفاده از گل های مصنوعی می توانید طرح و الگویی که دلتون می خواهد بسازید و به دلخواه خودتان شخصی سازی کنید. تعدادی از گل های مصنوعی که برای ساخت تاج گل استفاده می شود عبارتند از: گل های رز، لیلیوم، آستر، آلوئه ورا و بسیاری گل های دیگر. با توجه به اینکه تاج گل مصنوعی دائمی است، می توانید سال ها از آن استفاده کنید و به دوستان و خانواده هدیه دهید. به همین دلیل، انتخاب تاج گل مصنوعی در جشن ها و مراسم های شما یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

تاج گل مصنوعی یکی از محبوب ترین و بهترین جایگزین های تاج گل طبیعی است. در مراسم ها و رویدادهای مختلف، تاج گل مصنوعی برای تزیین و زیباسازی فضاهای آن مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به تنوع رنگی و طراحی های مختلف، تاج گل مصنوعی می تواند با هر نوع فضایی ست شود و جلوه ای خاص و نفیس به آن هدیه کند. همچنین، تاج گل مصنوعی از مزایایی مانند مقاومت بیشتری در برابر عوامل جوی و طول عمر بیشتری نسبت به تاج گل طبیعی برخوردار است. از طرفی، به دلیل استفاده از مواد مصنوعی در ساخت تاج گل، این نوع تاج گل قابلیت استفاده مکرر و چندباره دارد و شما می توانید برای هر مراسمی از آن استفاده کنید.

باور یا نه، اجاره تاج گل ترحیم یکی از مهمترین و عزیزترین تجربه هایی است که می توانید به خانواده و دوستانتان هدیه دهید. تاج گل به عنوان علامت احترام و تجلی از عشق و احترام به فردی است که به دلیل فوت، دنیا را ترک کرده است. اما اجاره تاج گل ترحیم به شما این امکان را می دهد که این علامت احترام و تجلی را در یک رویداد خاص و حساس قرار دهید. با اجاره تاج گل ترحیم، شما می توانید زمان را برای خانواده و دوستان قربانی بسیار شیرین تر و خاطره انگیز تر کنید. این تجربه به شما کمک می کند تا دوستان و خانواده را در مراسم ترحیم بهترین حمایت را بدهید و حس مشترکی را با آنها به اشتراک بگذارید.

اجاره تاج گل مصنوعی در کرج

تاج گل مصنوعی یکی از پرطرفدارترین وسایل تزئینی برای مراسم عروسی، مجالس و مراسم فرهنگی است. تاج گل مصنوعی شامل گل های مختلف با رنگ ها و طرح های متنوع است که با توجه به سلیقه و موضوع مراسم، انتخاب می شود. این تاج ها معمولا با استفاده از گل های مصنوعی ساخته شده و به صورت دست ساز تهیه می شوند. علاوه بر ظاهر زیبا، تاج گل مصنوعی باعث صرفه جویی در مقایسه با تاج گل طبیعی می شود. همچنین، تاج های گل مصنوعی به دلیل عدم نیاز به نگهداری و طول عمر طولانی، انتخاب مناسبی برای افرادی هستند که در روز مراسم مشغول به سایر کارها هستند و نمی توانند به طور مداوم به نگهداری از گل های طبیعی بپردازند.

تاج گل مصنوعی ترحیم به عنوان یک نمادی از احترام و تقدیر به مرحوم بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تاج‌ها از گل‌های مصنوعی ساخته شده‌اند که به صورت دستی و با دقت بالا تهیه می‌شوند. گل‌های مصنوعی برای تهیه تاج‌های ترحیم انتخاب می‌شوند به دلیل زیبایی و طراوت آن‌ها که به مراسم ترحیم یک زندگی بیشترین احترام را می‌گذارد. تاج گل مصنوعی ترحیم به دلیل دوام و طول عمر زیاد خود، یک گزینه عالی برای مراسم ترحیم است. همچنین، با توجه به اینکه گل‌های مصنوعی هیچ گونه حساسیتی را در افراد حساس به بو و گل دارند، برای افرادی که به عطر گل‌ها حساسیت دارند بهترین گزینه است. با توجه به اینکه همه ما در یک نوبت درگذشت خواهیم کرد، تهیه یک تاج گل مصنوعی ترحیم یک راه برای نشان دادن احترام به مرحوم و نشان دادن حساسیت به خانواده های آن‌ها است.

اجاره تاج گل مصنوعی بهشت سکینه

مراسم ترحیم دوستان و عزیزانی که از دنیا رفته‌اند، همیشه برای دوستان و خانواده آن‌ها یک لحظه تلخ و دردناک خواهد بود، اما با اجاره تاج گل ترحیم، می‌توان به آن‌ها احترام گذاشت. این تاج‌های گل، تنها یک نشانه از عشق و احترام به خاطرات عزیزان شما نیست، بلکه نیز نشانه‌ای از تجلیل و احترام به روح و جان عزیزی است که از دنیا رفته‌اند. با اجاره تاج گل ترحیم، شما می‌توانید به خاطرات و روح عزیزان گرامی‌تان احترام گذاشته و در کنار خانواده و دوستان آن‌ها ایستاده و به بخشش و آرامش خود برسید.